Mitt liv på Åland

Mitt liv på Åland

torstai 15. tammikuuta 2015

Lever

Aa som ni säkert märkt så var jag ju inte så aktiv med bloggandet.. ska försöka iallafall några gånger i veckan skriva.
Har nu några dagar funderat på att skkriva ut lite tankar osv här så att jag kan se om min ångest släpper lite när jag skriver ut det.
Hade för några dar sen en vecka ungefär som jag inte kände någon ångest, inte någon. Den veckan betydde så mycket för mej, kankse håller på att bli frisk, var så glad för att jag inte helatiden behövde fundera på varför jag har ångest hela tiden. Men nu har den kommit sakta tillbax igen.. Dom som har/haft ångest vet presic hur det är med ångets. Jag vill bara typ vara hemma alltid men sen för att göra nåt bra åt mej själv så ringer jag till nån och träffar den då brukar min ångest försvinna! Det är ungefär precis 1 år sedan ja började få depression, är så jävla nöjd att jag är kvar på denhär jorden och inte har så mycket skademärken av det att gå igenom depressionen. Den kommer ju egentligen aldirg att försvinna men när jag slutar med medicinerna nångong så kommer jag själv iallafall ha mej som frisk!
Men ska nu berätta lite kort om vad som har hänt nu sista tiden, eler ja det har inte hänt så mycket varit i skolan, de blev jul jag var på fastlandet då, nyåret som var riktigt bra, har fixat navelpiercing, lärt känna nya människor. Och nu har skolan börjat då igen har varit typ en och en halvvecka här och nu har jag börjat trivas! har sjukt fina vänner här och mitt schema är helt okej:)
Ska försöka skriva ett inlägg här nåndag om jag har tid har ganska mycket planer för helgen!
Men ni som läste detta ska ha det super bra och om nån vill fråga nåt finns det ju kommentarfältet där nere eller så skirver du på facebook! Häär får ni gamla bilder som jag hittade haha:)





ǩ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti