Mitt liv på Åland

Mitt liv på Åland

keskiviikko 24. syyskuuta 2014

sjukledigt

Tjenaa! Sitter hemma och har sjukledigt resten av veckan för att hade fått typ lunginfektion? och typ om jag ligger på mage så tar det jätte ont i mina lungor..:( Men fick olika mediciner för det så äter ju jätte många piller om dagen nu haha ush:`) 
Igår och på måndag var jag då i skolan och måndagen gick jätte bra men tisdagen märkte jag att började känna lite tung och hade sjukt kallt helatiden (förståss också för att det va 4 grader ute), men annars också så frös jag heladagen, sen efter skolan gick jag till privat läkare där dom sa att jag borde tidigare fått mediciner för har varit sjuk liksom 4 veckor.. Efter det gick jag typ en stund istan sen kom William och Natalie till mej och vi övade på mitt teoriprov hah tänker nog snart gå och skriva det!! Sen idag vaknade jag redan typ åtta då mamma ringde och sa att hon hade ringt skolan om att jag har sjukledigt resten av veckan såå behöver inte nu ringa varje dag igen..:D och nu e klockan typ halv elva och kom just från butiken och var och köpte lite mat och hårfärg! ska färga håret direkt bara William har varit hos mej nu under hans mat rast så får ni se nån dag hur det blev:) 
Men ha en bra resten av vecka alla och tack om ni orkade läsa allt igen :`)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti