Mitt liv på Åland

Mitt liv på Åland

tiistai 9. syyskuuta 2014

Tisdag

Heei! Sitter hemma och har huvudvärk, sjukt öga, hostar ihjäl mej.. Har alltså haft snuva typ i två veckor och nu har det blivit så att jag hostar och spyr typ ut blod! Och mitt öga vet jag inte riktigt vad det är i men det är helt rött och får inte det upp ordentligt och ser suddigt.. men var idag i sjukhuset så fick nån medicin till hostan och skulle se hur det är med ögat efter några dagar:) Ålands sjukhus eller vade det är så är så jävligt tröt.. satt 2 och en halv timme och vänta tills jag slapp in..
Men igår hade jag då skola från 9-4 hela dagen var jätte slö och vi gjorde typ inget. Men idag var jag då inte i skolan och har sjukledigt ända till torsdag och på torsdag skall jag till fastlandet så ingen skola mer denna vecka:) Idag har jag för det mesta sprungit omkring till apotek sjukhuset var en stund isatn och kom sedan hem och har inte riktigt gjort nånting! Vääntar så på torsdagen att få träffaa vänner på fastlande och har typ helt fulla planer redan:`) Är alltså där till söndaaag:)
Men nu får ni se några bilder från idaag! ha det braa:)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti