Mitt liv på Åland

Mitt liv på Åland

sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Livet på Åland!

Jag heter då Kaisa som säkert dom flästa som läser vet;-) Jag flyttade för kanske en och en halv månad sedan till Åland och kom hit typ för att gå vård men slapp såklart inte in där så går folkhögskolan ett år:) I början tyckte jag inte alls om folkis men nu blev det mycket bättre när man lärt känna fler nya människor. Men stör mej på att har sjukt långa dagar.. stiger upp 7 bussen går 8 sitter 50 min i busssen och sen hemvägen likadant och då slutar jag ennu nästan varje dag 4.. :) 
Haha men trivs sjukt bra på Åland och har inte nästan alls haft  dåliga tankar, ångest osv, alltså för er som inte visste har jag depression och mådde inte alls bra i slutet av åk 9 och sommaren:) men det har blivit mycket bättre redaan. Har fått sjukt många nya vänner och vissa har blivit jätte viktiga till mej inom kort tid.
Men skall här på bloggen försöka blogga så ofta som jag hinner och sätta inlägg så ni ens får höra om jag lever haha:`) men kan bli ganska oregelbundet som jag skriver för är typ aldrig hemma ´:D 
Men hoppas ni gillar att läsa min blogg om hur allt här är och så! Nu skall jag bara önska er alla en bra måndag imorgon :)¨

var idag och fota några bilder med Nataliee:) se ner




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti