Mitt liv på Åland

Mitt liv på Åland

sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Glaad

Heei! Har inte alls haft tid nu att blogga! Men på fastlandet var det jätte kul att träffa vänner familj osv. Veckan som gått har jag bara varit i skolan, pluggat på moppe teoriprovet, hängt typ istan och varit med vänner :`) Igår kom Sofia till mig och sova och vi typ käkade nudlar och prata allmänt. Idag vaknade vi typ 10 och cyklade till butiken och handla sen gjorde vi skit god mat!! Sedan åkte hon hem och jag blev hemma och övade på teoriprovet som jag ska och beställa tid till att skriva snart.
Sen var jag och äta hos Anki och Nicke pizza så det var super gott:) Sen kom William till mej och han har typ suttit här och hjälpt mej att läsa till teoriprovet. Han åkte just hem och nu skall jag bara ta det lungt resten av kvällen för imorgon skoola igeen.. Men ni ska alla ha en super vecka framför er<3
FileFileFile

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti