Mitt liv på Åland

Mitt liv på Åland

maanantai 26. tammikuuta 2015

inte bland bästa tiderna

Hei påer! Har nu de senaste dagarna/senaste veckan mått rätt så dååligt, orsaken äär att jag inte är tillsammans med W mer, skriver inte mer om det här ni får fråga privat istället om ni undrar nåt.
Men somtur har jag vänner och familj som gör allt så man ska må bättre hihi:) Idag var det måndag och den var helt ok, åkte till Lemland till Felicia en stund efter skolan sen kom jag typ hem och har städat här lite. Ska nog gå och lägga mej snart för känner attt ångesten börjar komma just nu beror ju på att jag är trött efter allt som hänt nu så det hjölper att bara gå å lägga sig. Resten av veckan går säkert ut på att vara då i skolan, stan och Godby haha. Men hoppas ni alla har haft en bra helg och kommer ha en bra vecka <3

saknar min finaste vän!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti